niedziela, 3 lutego 2013

Początek

Witam wszystkich na nowej ocenialni blogów! :) Jestem Lummer i - póki co - oceniać będę sama, ponieważ nie za bardzo mam czas na szukanie stażystek. Doskonale rozumiem to, że ''szał'' na ocenialnie powoli przemija, większość z nich się zamyka, ale uznałam, że muszę spróbować, bo chciałam to zrobić już dawno. Liczę, że nie odejdę tak szybko, bo naprawdę lubię oceniać, pomagać innym. :)
    Kryteria oceniania pojawią się już dzisiaj, tak więc - jeśli ktoś chciałby się zgłosić - serdecznie zapraszam. Postaram się oceniać sprawiedliwie i uprzejmie, ponieważ nie chcę nikogo urazić swoją oceną. Od razu uprzedzam, że jestem zwykłą nastolatką, więc również mogę popełnić jakąś gafę, lub takowej nie zauważyć, dlatego proszę o wyrozumiałość. Jest to moja pierwsza ocenialnia i postaram się być jak najbardziej profesjonalna, ale nie jestem ideałem, jak z resztą każdy z Was. 
    Nie rozpisuję się już dłużej. Za sekundkę zrobię menu, tak aby każdy mógł się połapać. Zastrzegam także, że na razie mam szablon wykonany przez elfabę i u niektórych osób, może być krzywo. Osobiście mam malutki monitor, zbieram na większy, więc robię według swojego uznania. Dlatego, za wszelkie niedoskonałości z góry przepraszam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz